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Tiledesk

Live chat with integrated chatbots

Tiledesk delivers scalable customer service to your mobile apps and your website. It is a conversational platform that connects chatbots and humans

Vitalità:

60%

i

L’indice di vitalità, così come previsto nelle linee guida sull’acquisizione e riuso di software per la PA, è calcolato prendendo in considerazione le seguenti quattro categorie:

  • Code activity: il numero di commit e merge giornalieri;
  • Release history: il numero di release giornaliere;
  • User community: il numero di autori unici;
  • Longevity: l’età del progetto.

I range di ogni misura possono essere trovati nel file vitality-ranges.yml.

Stato di sviluppo: stabile


Funzionalità del software

live chat widget

chatbot

integration with DialogFlow, Rasa and all major AI solutions

ticketing

multi-project management

SLAs setting

smart assignment of the queues

seamless conversation

dashboard

knowledge base

mobile apps

Informazioni di dettaglio

Tiledesk

Live chat with integrated chatbots

Ultimo rilascio 2022-06-15

Tipo di manutenzione internal

Contatto tecnico

Andrea Sponziello

Lingue supportate Italiano
Inglese
Spagnolo
Francese
Portoghese
Tedesco
Russo
Turco

Documentazione API Tiledesk API

Descrizione estesa

To have fully satisfied customers is complex. Conversation’s actors (chatbots and humans) should handoff to each other many times during a chat to address customers needs.

Tiledesk provides a solution orchestrating instant, asynchronous and multichannel communication among all stakeholders of a typical conversational architecture: chatbots, support operators, end users, colleagues, applications, etc.

Main Features:

  • Live Chat Widget with full multichannel experience on Web and Mobile;

  • Resolution Bot to automate customer support;

  • Easy Integration with all major AI-platforms, cloud and Open source, from DialogFlow to RASA;

  • Ticketing Management system fully integrated into the platform and instant conversation flow;

  • Team Organization with multi-project management, SLAs setting, smart assignment of the queues, departments organization and much more;
  • Seamless conversation to “jump” between different channels in a transparent way for end customers and agents;
  • Chat Tools like typing indicator, off-line access, delivery receipts, contact list and much more;

  • Dashboard with real time analytics;

  • Knowledge base.

Tiledesk is an **open source **project, made with passion in Salento (Southern Italy).

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